آخرین مقالات
با آموزشهای من همیشه بروز باشید
زبان بدن در مذاکرات تجاری
نحوه استفاده زبان بدن به عنوان یک تاکتیک مذاکره مؤثر، زبان بدن مؤثر در مذاکرات فروش: ارتباط و مذاکره مهارتهای مهمی هستند که ما در
مدیریت بحران در استارتاپ ها
سازمانها به تجربه مدیران خود برای مدیریت بحران در استارتاپ ها و مجموعه نیاز شدیدی دارند. چهارچوب فکری کلی این است که رهبران مسیر روبهجلو
اصول منتورینگ در 10 قدم ساده
منتورینگ چیست؟ در فرایند منتورینگ، به یک فرد در مورد اهداف یا مقاصد خود راهنمایی داده میشود تا به آنها کمک شود تا به پتانسیل
چگونه پلتفرم مناسب برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را انتخاب کنید
75 درصد از کاربران اینترنت برای تحقیق درباره محصولات به رسانه های اجتماعی میروند که بیش از دو میلیارد مصرف کننده بالقوه است. و با
بهترین روش مدیریت بحران برای برند آنلاین بی عیب و نقص
کسب و کار شما برای هر چیزی آماده است. از طوفان و سیل گرفته تا آتشسوزی، خشونت با اسلحه و حتی حملات تروریستی، کارمندان شما
یادگیری ماشینی در بازاریابی دیجیتال
چند دهه پیش، اولین چیزی که با شنیدن کلمات «هوش مصنوعی» به ذهنتان خطور کرد، احتمالاً ظهور ماشینها و ترمیناتور با یک تفنگ ساچمهای ارهشده
چگونه هوش مصنوعی بازاریابی دیجیتال را تغییر داده است؟
هوش مصنوعی یکی از متحولکنندهترین فناوریهای عصر ما است. هوش مصنوعی شیوه زندگی، کار و بازی ما را با توانایی یادگیری و رشد از تجربه
تفاوت هزینه ثابت و متغیر چیست؟
دانستن تفاوت بین هزینه و درآمد، کلید درک سودآوری کسب و کار شما است. از آنجایی که هزینه ثابت و متغیر ساختار هزینههای کسبوکار شما
8 استراتژی هدف گیری مخاطب از نظر کارشناسان بازاریابی دیجیتال
تعریف هدف گیری مخاطب دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید: این روش استفاده از دادهها برای تقسیمبندی مصرفکنندگان بر اساس جمعیتشناسی یا علایق به